واکنش حامد بهداد به جنگ

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:01
حامد بهداد، بازیگر سینما در استوری اینستاگرامش نوشت: «سال نو با عزیز خوش است، مادر با دختر خوش است و...کو شادی و کدام نوروز؟»

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، حامد بهداد، بازیگر سینما در یک استوری اینستاگرامی به مادران داغدار ناآرامی‌های دی‌ماه اشاره کرد و بعد درباره شهادت دانش‌آموزان مدرسه میناب در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نوشت.

واکنش حامد بهداد به جنگ

او نوشت:
«هم نیز به مادران میناب بگویید که رفتن و پر کشیدن فرشته‌های کوچک‌شان سزا نبود و صدای‌شان می‌آید که می‌گوید چرا؟! به کدامین گناه؟!
می‌پرسد پس دختران میناب چه؟ می‌گویم همه چیز.
چه تفاوت دارد مادر؟! چه تفاوت دارد داغ؟!
۱۷۰ نفر دخترکان معصوم ایرانی به خاطر جنگ که جز بدی ندارد از جان‌مان کنده شدند.
ساده نیست.

سال نو با عزیز خوش است
مادر با دختر خوش است
وطن به هم‌وطن خوش است.

کو شادی؟ کدام نوروز؟ چه می‌گوییم؟ ما همین یک‌بار فرصت زندگی داشتیم. این حق ما نیست.» 

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.