واکنش حامد بهداد به جنگ

افکار نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 12:08
حامد بهداد بازیگر سینما در فضای مجازی اش نوشت:«سال نو با عزیز خوش است، مادر با دختر خوش است و...کو شادی و کدام نوروز؟»

حامد بهداد در یک استوری در فضای مجازی اش به مادران داغدار ناآرامی‌های دی ماه اشاره کرد و بعد درباره شهادت دانش آموزان مدرسه میناب در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نوشت:« هم نیز به مادران میناب بگویید که رفتن و پر کشیدن فرشته های کوچکشان سزا نبود و صدایشان می آید که می گوید چرا به کدامین گناه؟!

می‌پرسد پس دختران میناب چه؟میگویم همه چیز. چه تفاوت دارد مادر ؟! چه تفاوت دارد داغ؟ ۱۷۰؛نفر دخترکان معصوم ایرانی بخاطر جنگ که جز بدی ندارد از جانمان کنده شدند.ساده نیست سال نو با عزیز خوش است،مادر با دختر خوش است،وطن به هم وطن خوش است.

کو شادی کدام نوروز ؟ چه میگوییم؟ ما همین یک بار فرصت زندگی داشتیم.این حق ما نیست.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.