واکنش محمد اصفهانی به حمله رژیم صهیونی و آمریکا به ایران

افکار نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:49
محمد اصفهانی در واکنش به حمله رژیم صهیونی و آمریکا به ایران یادداشتی منتشر کرد و عنوان کرد: به عنوان زاده و بالیدۀ ایران، تجاوز و زیاده‌خواهی دشمنان این آب و خاک را نسبت به تمامیت ارضی و قدرت دفاعی بازدارندۀ آن، غیرمنطقی و محکوم می‌دانم.

 محمد اصفهانی خواننده در واکنش به حمله رژیم صهیونی و آمریکا به ایران در شبکه مجازی خود نوشت: با سلام و بزرگداشت یاد شهیدان مسیر حقیقت و سعادت و تبریک سال نو به عنوان زاده و بالیدۀ ایران، تجاوز و زیاده‌خواهی دشمنان این آب و خاک را نسبت به تمامیت ارضی و قدرت دفاعی بازدارندۀ آن، غیرمنطقی و محکوم می‌دانم. مردم هوشمند، شجاع و بی‌نظیر ما شایستۀ بهترین‌ها هستند و خداوند، حافظ ماست.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.