
به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، دیگر همه مردم دنیا دلقکی بهنام دونالد ترامپ را شناختهاند؛ یکسلبریتی و شخصیت زنباره و بوالهوسی که مثل رئیسجمهورهای قبلی آمریکا، سیاستمدار نبود و برای رسیدن صهیونیستها به خواستهشان یعنی حمله به ایران، تبدیل به رئیسجمهور آمریکا شد. یاوهگوییهای دو سه هفته اخیرش را هم به یاد داریم. دیشب هم اول گفت ایران را از روی نقشه محو کرده، بعد به ایرانیها فحاشی کرد و بعد هم یکاولتیماتوم ۴۸ ساعته داد که تنگه هرمز را باز کنیم وگرنه زیرساخت برق ما را میزند!
در یاوه بودن پستگذاریها و سخنرانیهای ترامپ شکی نیست. شکی هم نیست که اتاق فکر کاخ سفید به او خط دادهاند که مبهم و مرموز باشد و هر دفعه چیزی بگوید! این را هم میدانیم و به عینه دیدیم که زمان زدن عسلویه و پارس جنوبی، اولتیماتوم چندساعته یا چندروزه به ایران داده نشد. اینمناطق نفتی را زدند و عوضش را هم پس دادند. اولش هم ترامپ گندهگویی کرد که زدن عسلویه و پارس جنوبی با چراغ سبز من بوده و بعد هم به غلطکردن افتاد که من به اسرائیل نگفتم چنینکاری کند و خودش سرخود زده! دیگر چنین اتفاقی نمیافتد. شما ایرانیها هم لطفا دیگر زیرساخت نزنید!
همه اینها را به یاد داریم و حالا وقتی میبینیم، قمارباز و زنباره آمریکایی میگوید ۴۸ ساعت فرصت میدهد، یعنی یکبازی رسانهای تازه را شروع کرده که عدهای فارسیزبان مواجببگیر موظفاند رویش موجسواری کنند یا به قول عامیانه ما تهرانیها رویش اسکی بروند. موقعیت فعلی ترامپ بهقول بچههای تهرون همانموقعیت اره است که بهتر است تفسیرش نکنیم! اما در مورد بازی جدید ۴۸ ساعته هم بد نیست بگوییم چه واقعا بزنند و چه نزنند، اوضاع به نفع ماست. چون اگر به زیرساخت برقی ایران حمله کنند، بهقول شهید علی لاریجانی و دکتر قالیباف، زیرساختهای کشورهای میزبانهای پایگاههای آمریکا در منطقه از بین خواهد رفت. اگر هم نزنند و حمله نکنند که برگ دیگری از یاوهسرایی و بازی کلامی آمریکاییها و یهود بینالملل علیه ایران مشخص میشود.
حالا ترامپ و دار و دستهاش را رها کنیم و کمی آنسوتر اینصحنه نمایش، سراغ سایبریهای یهودی در اسرائیل و آلبانی برویم که پول میگیرند که توییت بزنند. اگر دستفرمان اینجماعت را شناخته باشید، خواندن توییتهایشان خندهدار و لذتبخش است؛ از سوزش اربابشان و البته خودشان لذت خواهید برد.
جماعتی که به آنها اشاره داریم، همانها هستند که ایام ماه محرم، مادربزرگی در آمبولانس پشت دسته عزاداری دارند که به علت ترافیک ناشی از عبور دسته، در آمبولانس مُرده و به بیمارستان نرسیده. در ایام فاطمیه و دیگر مناسبتهای مذهبی هم میخواهند پول نذریها بهجای اینکه خرج امام حسین (ع) و اهل بیت شود، خرج کودکان بیسرپرست شود!
اما تعدادی جماعت مورد نظر حالا همگی رخت و لباس مهندسین برق را به تن کردهاند و از آلبانی و تلآویو (البته اگر تا چندی دیگر ساختمان واحد ۸۲۰۰ باقی بماند) برای ایرانیها توییت میزنند که «بهعنوان یکمهندس برق دلسوز میگویم که ...»
البته همه سایبریها، یکگونه توییت نمیگذارند؛ لحن برخیها دلسوزانه است، لحن برخیها تهدید دارد، برخی حاوی الفاظ رکیک و شایسته خود یهودیها و برخی هم بناست ترس و وحشت را در دل مردم به وجود بیاورند که حمله شدید در راه است و آب و غذا و باتری را ذخیره کنید و در کمد بخوابید! لشکر رباتها هم برایشان ویو و لایک میزنند! البته ایننسخه آخری (ذخیره آب و غذا) را ما بهتازگی برای اسرائیلیها پیچیدهایم و واقعیتش را ظرف ساعات آینده خواهند چشید.
اینجماعت چارهای ندارند. پول میگیرند که خلاقیت به خرج داده و توییت بزنند اما پس از اتفاقات مختلفی که در چندسال گذشته افتاده، دیگر عامیترین فرد جامعه ایران هم به تکنیکهای رسانهای یهود پی برده است. البته هستند جماعتی از لشکر شوهرعمهها که پیشتر به آنها پرداختهایم که نفعشان در نفهمیدن است و یا اینکه در نفهمیدن اصرار دارند.
اما بگذارید در ادامه نمونهتوییتهای مختلف سایبریهای اسرائیل و منافقین در فضای مجازی را درباره یاوهسرایی ترامپ درباره مهلت ۴۸ ساعته، با هم به نظاره نشسته و کمی ایام عید را به خوشی و خنده بگذرانیم؛






پاسخ یکی از فعالان خودی فضای مجازی هم به اینموج رسانهای دشمن اینگونه بود:

صادق وفایی