میثم ابراهیمی برای امدادگران هلال احمر خواند + صوت

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 21:01
میثم ابراهیمی از خوانندگان موسیقی پاپ با حضور در یکی از مراکز امداد هلال احمر از زحمات و تلاش‌های امدادگران در طول جنگ قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش مهر، میثم ابراهیمی از خوانندگان موسیقی پاپ با حضور در یکی‌ از مراکز امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تلاش شبانه‌روزی امدادگران در جنگ قدردانی کرد.

او در این دیدار ضمن پوشیدن نمادین پوشش رسمی امدادگران هلال احمر گفت: طی روزهای گذشته قطعه‌ای ملی- میهنی تولید کردم و امروز با خواندن بخش‌هایی از این قطعه، آن را به مردم عزیز و شما امدادگرانی تقدیم می‌کنم که این روزها از جان برای وطن مایه می‌گذارید. 

براساس این گزارش در تداوم حمایت خوانندگان از وطن و در پی اتفاقات اخیر، میثم ابراهیمی آهنگ جدیدی را به نام «ایران من» منتشر کرد.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.