مجیدمجیدی:سکوت برابر آمریکا و اسرائیل جایز نیست

تابناک یکشنبه 02 فروردین 1405 - 22:31

به گزارش تابناک؛ مجید مجیدی کارگردان با سابقه سینما نوشت: من به عنوان یک هنرمند جهان اسلام از علما و روحانیانی که رزق و روزی شان از دربار سلاطین نفتی می رسد توقعی ندارم اما از علما و اساتید دانشگاه الازهر مصر که نامش را از حضرت فاطمه زهرا علیها سلام وام گرفته است و روزگاری سخن  اول و آخر اهل سنت جهان از آن جا شنیده می شد و وحدت و یکدلی با همه مسلمانان هدف و شعارش بود گله مند و خشمگینم که چگونه تجاوزها و خونخواری های رژیم غاصب اسراییل را به یک کشور اسلامی و مردم مسلمان می بینند و دم فرو بسته اند ؟چگونه حملات وحشیانه امریکای سلطه طلب را شاهدند و کشتار صدها کودک و مرد و زن بی پناه را می بینند و خاموش نشسته اند و حتی گاه به جای طرفداری از مظلوم ،از ابوجهل های زمانه دفاع کرده اند.  

لطفا به ما بگویند که اگر خبری دارند که قیامتی نخواهد بود  و روزی در برابر خدا و رسول و حضرت زهرا نخواهند ایستاد به ما هم اطلاع دهند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.