کارگردان سینما در یادداشتی به علمای الازهر واکنش نشان داد و خطاب به آنها گفت: اگر خبری دارند که قیامتی نخواهد بود، به ما هم بگویند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مجید مجیدی، خطاب به علمای الازهر گفت: اگر خبری دارند که قیامتی نخواهد بود و روزی در برابر رسول خدا نخواهند ایستاد، به ما هم اطلاع دهند!
در ادامه یادداشت مجیدی آمده است: من به عنوان یک هنرمند جهان اسلام از علما و روحانیونی که رزق و روزی آنها از دربار سلطانهای نفتی میرسد، توقعی ندارم، اما از علما و استادان دانشگاه الازهر مصر که نام آن را از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وام گرفته است و روزگاری، سخن اول و آخر اهل سنت جهان از آنجا شنیده میشد و هدف و شعار آن، یکدلی و وحدت با همه مسلمانان بود، گلهمند و خشمگینم که چگونه تجاوزها و خونخواریهای رژیم غاصب اسرائیل به یک کشور اسلامی و مردم مسلمان را میبینند و دم فرو بستهاند؟ چگونه حملههای وحشیانه آمریکای سلطهطلب را شاهدند، کشتار صدها کودک و مرد و زن بیپناه را میبینند و خاموش نشستهاند و حتی گاه بهجای طرفداری از مظلوم، از ابوجهلهای زمانه دفاع کردهاند؟
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.