جانم را فدای خاکم می‌کنم/ نور بر تاریکی پیروز است 

صدا و سیما دوشنبه 03 فروردین 1405 - 02:22
مصطفی راغب، خواننده، به جنگ آمریکایی‌ ـ صهیونی علیه ایران، واکنش نشان داد.
 
جانم را فدای خاکم می‌کنم/ نور بر تاریکی پیروز است 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی راغب در یادداشتی، گفت: به‌عنوان یک هنرمند که قطره‌ای از این اقیانوس هستم، پای وطنم ایستاده‌ام؛ جانم را هم فدای خاکم می‌کنم. دعا می‌کنم برای کسانی که زمانی که ما خواب هستیم، پای لانچر‌ها ایستاده‌اند؛ برای جوانان ما که از خون خود گذشته‌اند. 
 
پای وطن که به میان می‌آید، هر کسی به میدان می‌آید، حتی کسی که منتقد سرسخت نظام و مسئولان باشد؛ همه می‌دانیم که خاک، مقوله دیگر است. 
 
دیگر دوره قلدربازی تمام شده، حق و حقیقت، مشخص و نور بر تاریکی پیروز است. شک نکنید که پیروزی نزدیک است.
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.