واکنش مجید مجیدی به سکوت الازهر

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 11:01
مجید مجیدی در واکنش به خاموشی اساتید الازهر، از آن‌ها پرسید که چگونه چشمان خود را بر تجاوز علیه یک کشور اسلامی بسته‌اند و به جای مظلوم، از سلطه‌طلبان دفاع می‌کنند؟

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش مهر، مجید مجیدی کارگردان سینما در صفحه اینستاگرامش از علمای دانشگاه الازهر و «عدم نشان‌دادن واکنش به تجاوز علیه ایران»، انتقاد کرد. 

مجیدی نوشته است:

«من به عنوان یک هنرمند جهان اسلام از علما و روحانیانی که رزق و روزی‌شان از دربار سلاطین نفتی می‌رسد توقعی ندارم
اما از علما و اساتید دانشگاه الازهر مصر که نامش را از حضرت فاطمه‌زهرا (علیهاسلام) وام گرفته است
و روزگاری سخن اول و آخر اهل سنت جهان از آن‌جا شنیده می‌شد
و وحدت و یکدلی با همه مسلمانان هدف و شعارش بود
گله‌مند و خشمگینم که چگونه تجاوزها و خونخواری‌های علیه کشور اسلامی و مردم مسلمان ایران می‌بینند و دم فروبسته‌اند؟

اساتید الازهر چگونه حملات وحشیانه سلطه‌طلبان را شاهدند
و کشتار صدها کودک و مرد و زن بی‌پناه را می‌بینند
و خاموش نشسته‌اند
و حتی گاه به جای طرفداری از ایران مظلوم، از ابوجهل‌های زمانه دفاع کرده‌اند.

لطفاً به ما بگویند
و اگر خبری دارند که قیامتی نخواهد بود و روزی در برابر خدا و رسول و حضرت زهرا نخواهند ایستاد
به ما هم اطلاع دهند.»

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.