واکنش نویسنده «پایتخت» درباره حمله به زیرساخت‌های ایران

همشهری آنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 16:06
آرش عباسی، نویسنده پایتخت به عباراتی که از سوی برخی در دفاع از حمله به زیرساخت‌های ایران عنوان می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، پاسخ نویسنده «پایتخت» به افراد حامی حمله به زیرساخت‌های کشور به شرح زیر است:

«جمله‌ "فدای سر جوونامون" و "بهترش رو می‌سازیم" فقط از دهان متوهمین بی‌رگ و ریشه‌ای درمی‌آید که هر چه داشته باشند ذره‌ای مغز در سرشان نیست.

هیچ‌کدوم از اون "جوونامون" برای ویرانی ایران و کشته شدن هموطن‌هاشون نرفتن جلوی گلوله. "بهترش" رو هم شما جماعت ایران اینترنشنال‌بین خارج‌نشین که هیچ، خود ترامپ هم نمی‌تونه چیزی مثل پارس جنوبی بسازه. پارس جنوبی سرمایه و عمر چند نسل از مردم ایرانه که با نابود شدنش حتی نانوایی‌ها هم نمی‌تونن درست کار کنن که نون به پدر و مادراتون برسونند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.