مهدی شفیعی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه یکشنبه هشتم فروردین ماه ضمن حضور در موزه سینما با دست اندرکاران پروژه «به نام ایران» دیدار و از تلاش آنها در اجرای این پروژه ملی قدردانی کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، معاون امور هنری وزارت ارشاد ، این رویداد را گامی موثر در جهت ترویج فرهنگ وطن دوستی در ایام جنگ رمضان از دریچه هنر توصیف کرد.
براساس این گزارش رویداد «به نام ایران»، از پنجم فروردین ماه ساعت ۱۹ الی ۲۱، در محوطه بوستان باغ فردوس تجریش، مقابل درب موزه سینما، اجرا میشود.
در این رویداد، هر شب نقالی و شاهنامهخوانی با حضور مرشد میرزاعلی و برنامههایی از جمله اجرای زنده موسیقیهای میهنی، شعرخوانی، آیینهای نمایشی و... اجرا خواهدشد.
«به نام ایران»، رویدادی برای گردهمآیی و همدلی هنرمندان و علاقهمندان فرهنگ و هنر ایران است که با رویکرد مراقبت از ایران و امنیت و تمامیت ارضی سرزمین، از پنجم فروردین به مدت ده شب، برگزار میشود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.