ایران پس از شاهنامه تجزیه‌پذیر نیست

صدا و سیما یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:11
حسن فتحی کارگردان سینما نوشت:: ایران پس از شاهنامه تجزیه‌پذیر نیست.

ایران پس از شاهنامه تجزیه‌پذیر نیست

به .زارش خبرگزاری صدا و سیما این ‌ارگردان سینما در یادداشتی نوشت. کج اندیشانی که خیال شوم تجزیه ایران را در سر می‌پرورانند، بهتر است سرگذشت عبرت آموز تاریخ این کهن مرز و بوم را باز خوانی کنند.

این جغرافیای متنوع و متبرک

این هنر و میراث  باشکوه فرهنگی

این آیین‌ها و آداب و رسوم‌ها و فلسفه‌ها و عرفان‌ها و فولکلور‌های به جامانده از نیاکان فرهیخته.

این زمزمه‌ها و نجوا‌های عزیزم گفتن‌ها و جانم شنفتن‌های جان‌های ساده و نجیب این مردمان شریف و مومن به نوعدوستی و همزیستی صلح آمیز ... باری دل قوی دار، که ایران پس از شاهنامه فردوسی، دیگر قابل تجزیه نیست.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.