
به .زارش خبرگزاری صدا و سیما این ارگردان سینما در یادداشتی نوشت. کج اندیشانی که خیال شوم تجزیه ایران را در سر میپرورانند، بهتر است سرگذشت عبرت آموز تاریخ این کهن مرز و بوم را باز خوانی کنند.
این جغرافیای متنوع و متبرک
این هنر و میراث باشکوه فرهنگی
این آیینها و آداب و رسومها و فلسفهها و عرفانها و فولکلورهای به جامانده از نیاکان فرهیخته.
این زمزمهها و نجواهای عزیزم گفتنها و جانم شنفتنهای جانهای ساده و نجیب این مردمان شریف و مومن به نوعدوستی و همزیستی صلح آمیز ... باری دل قوی دار، که ایران پس از شاهنامه فردوسی، دیگر قابل تجزیه نیست.