بازدید رئیس سازمان سینمایی از ساختمان مرکز گسترش/ در پی حمله موشکی به میدان قندی

خبرآنلاین یکشنبه 09 فروردین 1405 - 18:16
رئیس سازمان سینمایی ظهر امروز یکشنبه نهم فروردین‌ماه در پی تخریب بخشی از ساختمان مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در موشک‌باران بامداد از مرکز بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، رائد فریدزاده ضمن بازدید از طبقات و فضاهای آسیب‌دیده، در روند تولید مستندهای مربوط به جنگ و مستندنگاری که از روز نخست تجاوز آمریکا و اسرائیل آغاز شده است، قرار گرفت.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر مجموعه‌های آن در این روزها گفت: این روزها، برای سرزمین و مردم ما، تجربه دشواری است. وظیفه همه ما به ویژه آن‌ها که به زبان هنر آشنا هستند و با تصویر و سینما ارتباط دارند، ثبت واقعیت این تجاوز آشکار است. 

فریدزاده حمله به ساختمان مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی را در امتداد حمله به سالن‌های سینما، مناطق مسکونی، شهرها، معابر و ساختمان‌های تاریخی دانست و ادامه داد: این نشان‌دهنده ماهیت تروریستی، ضد انسانی و ضد فرهنگی این جنگ و این تجاوز آشکار است.

رئیس سازمان سینمایی با آرزوی توفیق برای نیروهای مسلح کشور و همه آنان که دل در گروی ایران دارند و این روزها مشغول کارند، گفت: برای سینماگران، مستندسازان و نمایندگان رسانه که با احساس مسئولیت و شجاعت کنار ایران ایستاده‌اند، آرزوی توفیق دارم و امیدوارم، ثبت و ضبط این تصاویر، این همدلی و این مقاومت، ادای دین شایسته‌ای به این نیروها و مردم ایران باشد. 

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی بامداد یکشنبه نهم فروردین‌ماه در حمله اسرائیل و آمریکا به میدان شهید قندی (پالیزی) تهران آسیب دید و بخشی از ساختمان و پلاتوها در این حمله تخریب شد.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.