کارگردان سینما از جنگ نوشت/ از این همه آه و درد باید گُرزی ساخت

خبرآنلاین دوشنبه 10 فروردین 1405 - 10:42
حسین میرزامحمدی، کارگردان فیلم «کت چرمی» در متنی که با عبارت «خون باید گریست» شروع شده، نوشته است: «از این همه آه و درد باید گُرزی ساخت برای رویارویی با ریشه‌های این مصائب.»   

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم، حسین میرزامحمدی، کارگردان فیلم «کت چرمی»، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش نسبت به جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، واکنش نشان داد.

او نوشت:

«خون باید گریست
از قطره‌قطره چکیدن خون کودکان بی‌گناه سرزمینم،
از درد و فغان مردم ایران،
از آوارشدن فرهنگ و تاریخی هزارساله.
از این همه آه و درد
باید گُرزی ساخت
برای رویارویی با ریشه‌های این مصائب.  
صاحبان این خاک،
در همین خاک نفس می‌کشند
و با هر مرثیه و هر اشکی که در دل و چشم دارند،
دوباره وطن را می‌سازند، دوباره ایران را می‌سازند.  
حالا وقت ایستادن است…»

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.