«در آغوش درخت» و «غارتگر: ویرانشهر»، از شبکه نمایش

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 11:38
فیلم‌های «در آغوش درخت» و «غارتگر: ویرانشهر»، امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیلم «در آغوش درخت»، به کارگردانی بابک خواجه پاشا، ساعت ۲۱،  پخش می شود.

در این فیلم بازیگرانی از جمله مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی، به ایفای نقش پرداخته اند.

بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که دوازده سال از ازدواجشان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را برهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.

فیلم

فیلم جدید «غارتگر: ویرانشهر»، به کارگردانی دن تراختنبرگ محصول ۲۰۲۵، هم ساعت ۲۳، پخش می شود.

ال فانینگ، دیمیتریوس شوستر-کولوآماتنگی، راوی نارایان، مایکل هومیک و استفان گروبه، از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در آینده‌ای دور، بر روی سیاره‌ای ناشناخته، یک شکارچی جوان که از قبیله‌اش طرد شده، متحدی غیرمنتظره پیدا کرده و سفری پرخطر را در جست‌وجوی دشمن نهایی آغاز می‌کند…

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.