ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما به مناسبت خبر شهادت سردار علیرضا تنگسیری فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلنوشتهای منتشر کرد
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما،متن یادداشتی که ابراهیم حاتمی کیا کارگردان در اختیار خبرنگار صداوسیما گذاشت به این شرح است :
این هنرمند نوشت :
به نام خدای سرداران سر به دار.
به نام خدای سردار تنگسیری.
به نام آنکه یکی دیگر از سفره داران این بزمِ میدانِ دفاع را برگزید.
چه بنویسم که دل پرآشوبم آرام شود؟
چه بنویسم که بغضم پشت فریادم پنهان بماند؟
دلم میسوزد از اینکه دیگر سردار ، تبریک اعیاد را پیشدستی نخواهد کرد.
دلم میسوزد که دیگر صدای مهربان سردار را نخواهم شنید.
دلم میسوزد که دیگر چهره خندانش را در پسزمینه آبی خلیج فارس نخواهم دید.
سردار ، تو عصای موسای رهبر شهیدمان بودی.
ایمان دارم ، فرازِ سرخِ این شاهنامه ، با این کوچها رنگ نمیبازد.
کاش در کنار یارانت بودی و غرق شدن سپاه فرعون را به چشم خود میدیدی.
پس ای دریابان خلیجِ همیشه فارس، آسوده باش که یارانت ، این حماسه را با همان سرمشق تو به پایان خواهند رساند.
ابراهیم حاتمی کیا / 10 فروردین 1405
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.