روایتی از عکاسی در لحظات پس از بمباران، در «نگاه»

صدا و سیما دوشنبه 10 فروردین 1405 - 15:52
«نگاه»، به‌عنوان یکی از قسمت‌های مجموعه نمایشی «سرو، سپید، سرخ»، آماده نمایش شد.

«نگاه» روایتی از عکاسی در لحظات پس از بمباران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  اپیزود «نگاه»، به کارگردانی سیدمحمدحسین حسینی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و محمدجواد موحد، در شهر تهران فیلمبرداری شده و روایتگر تلاش‌های حرفه‌ای یک عکاس‌-خبرنگار است که در لحظات ملتهب پس از بمباران یک مکان حساس به آنجا می‌رسد و دچار چالش‌های امنیتی پیچیده‌ای می‌شود.

در این قسمت بازیگرانی، چون علیرضا جلالی تبار، مهدی علیپور، حامد محمودی، داود بخشی‌خانی و عباس داودی مهرانی، ایفای نقش می‌کنند.

«سیدمحمدحسین حسینی» کارگردان این قسمت از فضای فیلم کوتاه کار خود را آغاز کرده و بیشتر با کارگردانی فیلم کوتاه «آپاترید» که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت و در جشنواره‌های بین المللی زیادی مورد قدردانی قرار گرفته، شناخته می شود.

«سرو، سپید، سرخ»، محصول مشترک سیمافیلم و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.