اعرافی: حمله به نهاد علم نشان‌دهنده درماندگی دشمن است

الف چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمله‌های دشمن به نهاد علم و اندیشه و ترور دانشمندان و فناوران را محکوم و آن را نشانه استیصال استکبار در کارزار حق و باطل توصیف کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی در پیام خود به حسین سیمایی صراف، با گرامی‌داشت یاد شهدای سرافراز جنگ رمضان و رهبر مجاهد اُمت اسلام، تصریح کرد: حمله وحشیانه و علم‌ستیز دشمن آمریکایی و صهیونی به نهاد علم و اندیشه و دانشگاه و ترور بزدلانه دانشمندان، فناوران و مرزبانان میهن و محور مقاومت، محکوم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این پیام، ضمن اعلام همدردی و هماهنگی حوزه‌های علمیه با دانشگاهیان پیشگام در ابتکار و نیروهای مسلح مقتدر، اظهار داشت: این حمله‌های نابخردانه به شخصیت‌های علمی، حلقه‌ای از زنجیره توحش جهان استکباری است که چهره پلید علم‌سوزی و انحصارجویی جهان‌خواران را عیان‌تر نشان می‌دهد.

اعرافی یادآور شد: بی ‎‌گمان با مقاومت ملت ایران، حضور میدانی مردم شریف و پیشاهنگی دانشگاهیان و حوزویان تحت هدایت‌های رهبری، فصلی جدید در عزت و پیشرفت همه‌جانبه کشور و وحدت حوزه و دانشگاه گشوده خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.