کیانوش عیاری: ایران، به هر شکل ممکن، باید حفظ شود/ بوی نفت و رودخانه کارون هنوز هم احساساتی‌ام می‌کند

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:18
کیانوش عیاری، کارگردان پیشکسوت در دیدار روز دوشنبه ۱۰ فروردین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ایران وطن من، به خاطر گستردگی و اقوام مختلفش همیشه اهمیت زیادی برایم داشته است. من در خوزستان به دنیا آمده‌ام و کاملا عِرق خوزستانی دارم و بوی نفت و رودخانه کارون هنوز هم احساساتی‌ام می‌کند. یکی از غم‌انگیزترین اتفاق‌ها برای من، تجزیه ایران است و معتقدم ایران، به هر شکل ممکن، باید حفظ شود.»

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش رسیده، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی رائد فریدزاده، رئیس سازمان سینمایی روز دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۵ به دیدار کیانوش عیاری، کارگردان سینما رفتند. عیاری در دو سال گذشته به دلیل بیماری تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی بوده است و در روزهای جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، در منزل خود است.

کیانوش عیاری: باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

این کارگردان پیشکسوت، در دیدار روز دوشنبه ۱۰ فروردین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ایران وطن من، به خاطر گستردگی و اقوام مختلفش همیشه اهمیت زیادی برایم داشته است. من در خوزستان به دنیا آمده‌ام و کاملا عِرق خوزستانی دارم و بوی نفت و رودخانه کارون هنوز هم احساساتی‌ام می‌کند. یکی از غم‌انگیزترین اتفاق‌ها برای من تجزیه ایران است و باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود.»

کیانوش عیاری: باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.