باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
کیانوش عیاری کارگردان سینما گفت: یکی از غم انگیز‌ترین اتفاقات برای من تجزیه ایران است، باید به هر شکل ممکن حفظ شود.

باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود

به گزارش گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی رائد فریدزاده رئیس سازمان سینمایی به دیدار کیانوش عیاری کارگردان سینما رفتند.

عیاری در دو سال گذشته به دلیل بیماری تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی بوده و در این روز‌های جنگ نیز در منزل خود بوده است.

او در دیدار امروز وزیر گفت: «ایران وطن من، بخاطر گستردگی و اقوام مختلفش همیشه اهمیت زیادی برایم داشته است.

من در خوزستان به دنیا آمده‌ام و کاملا عِرق خوزستانی دارم و بوی نفت و رودخانه کارون مرا همیشه احساساتی می‌کرد.

یکی از غم انگیزترین اتفاق‌ها برای من تجزیه ایران است و باید به هر شکل ممکن ایران حفظ شود.»

عیاری سال گذشته در تدارک ساخت فیلمی با نام «خر لنگ» به کارگردانی خودش و تهیه کنندگی مشترک با مهرداد غفارزاده بود تا با همکاری شرکت ملی نفت ایران و بنیاد سینمایی فارابی آن را بسازند.

این فیلم درباره وقایع و رویداد‌های مربوط به دوره تاریخیِ محمدعلی شاه و مظفرالدین شاه قاجار و زمانی که اولین چاه نفت خاورمیانه در مسجد سلیمان فوران کرد

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.