محسن جسور کارگردان، با اشاره به جنگ تحمیلی اخیر علیه خاک ایران گفت: آغاز جنگ و شهادت مقام معظم رهبری برایم بسیار غمانگیز بود، اما ما معتقدیم که حالا وقت عزاداری نیست، وقت جنگیدن است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما،محسن جسور درباره جنگ تحمیلی رمضان گفت :برای درصد بالایی از مردم دنیا، حقانیت ما ثابت شده است. خیلی از اکانتهای اروپایی یا امریکایی را میبینم که آنها ما را حمایت میکنند. باقی افراد کسانی هستند که مطالعه ندارند، تاریخ نخواندهاند و ذهن تحلیلی ندارند و مخاطب این چند شبکه معاند هستند.
تلاش کردهاند که این را جا بیاندازند که این جنگ، جنگ جمهوری اسلامی و اسرائیل و آمریکا است، در حالی که این یک جنگ میهنی است؛ وطن و جمهوری اسلامی از یکدیگر قابل تفکیک نیست. حضور مردم در شرایط فعلی قطعا یک گنجینه برای داستانپردازی در سینما است. بعد از پیروزیمان این پدیده اجتماعی، در تمامی حوزههای هنر؛ ادبیات، شعر، تئاتر، نقاشی و … قابل بررسی است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.