اعلام نحوه فعالیت ادارات استان تهران از ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی

دیجیاتو چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 10:31
۳۰ درصد شعب بانک‌ها فعال خواهد بود The post اعلام نحوه فعالیت ادارات استان تهران از ۱۵ فروردین تا اطلاع ثانوی appeared first on دیجیاتو.

استاندار تهران نحوه فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در این استان را اعلام کرد.

به گزارش دیجیاتو، «محمدصادق معتمدیان»، اعلام کرد فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی با حداقل ۲۰ درصد کارکنان به صورت حضوری خواهد بود. بانوان شاغل نیز تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.»

او ادامه داد: «واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانک‌ها با حداقل ۲۰ درصد نیروها فعالیت خواهند داشت و همچنین حداقل ۳۰ درصد شعب بانک‌ها به همراه شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر خواهند بود.»

بنا به اعلام استاندار تهران،‌ واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

کلیه رده‌های مدیریتی در استان تهران مشمول دورکاری نبوده و از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. همچنین برای تداوم خدمات پایدار، به‌کارگیری نیروی انسانی بیش از ۲۰ درصد اعلامی نیز بلامانع خواهد بود.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.