پیام مدیرکل هنر‌های نمایشی برای شهادت پوریا شهبازی

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 12:51
رضا مردانی، مدیرکل هنر‌های نمایشی ایران، به مناسبت شهادت پوریا شهبازی، هنرمند عرصه نمایش و سرود، پیامی را منتشر کرد.
 
**پیام مدیرکل هنرهای نمایشی برای شهادت پوریا شهبازی
 
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،در این پیام آمده است: 
 
«با نهایت تأسف و تأثر، خبر شهادت هنرمند متعهد و خلاق عرصه هنرهای نمایشی و سرود، زنده‌یاد پوریا شهبازی، در دفاع از میهن ، موجب اندوهی عمیق در جامعه هنری کشور شد.
 
بی‌تردید، این هنرمند دغدغه‌مند با روحیه‌ای مسئولانه و ایمانی راسخ، همواره در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برداشته و حضور مؤثر او در عرصه‌های هنری، یادگاری ماندگار و الهام‌بخش برای نسل‌های آینده خواهد بود.
 
اینجانب، ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز آن شهید والامقام، دوستان، همکاران و جامعه هنرهای نمایشی کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
 
روحش شاد و یادش گرامی.»
 
پوریا شهبازی، متولد ۱۳۷۹ بود و در زمینه تئاتر و سرود فعالیت می‌کرد. او در شب‌های جنگ تحمیلی رمضان، مجاهدانه در میانه میدان نبرد حضور داشت و کنار پدرش، نمایش‌های «پرچم» و «بیسیم‌چی» را در نقاط مختلف تهران اجرا می‌کرد.
 
شهید پوریا شهبازی، یکشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۵، برای آخرین بار روی صحنه تئاتر رفت و در ساعات پایانی شب ۱۰ فروردین، هنگام انجام ماموریت در یکی از ایست و بازرسی‌های منطقه کرج به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.