مهوش وقاری: نمی‌دانم چرا برخی هنرمندان رنگ عوض کردند

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 13:32
مهوش وقاری در یادداشتی نوشت: از مردم می‌خواهم با وجود تمام فشارهای روحی که این روزها روی دوشمان است باز هم تحمل کنند و اتحاد را از یاد نبرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به تقل از قدس آنلاین متن یادداشت وقاری به شرح زیر است:

در جنگ رمضان ما ایرانیان فهمیدیم همه از یک خانواده هستیم و فقط می‌خواهیم این خانه و خانواده را حفظ کنیم. اگر غیر از این باشد بهتر است اصلا زنده نباشیم!

درست است که این روزها شرایط سختی را سپری می‌کنیم، اما همه در تلاشیم میهنمان را با چنگ و دندان حفظ کنیم، ما نمی‌گذاریم یک تکه از وجودمان و پاره تنمان را از ما بگیرند. الان هم می‌بینیم که همه با هر عقیده‌ای کنار یکدیگر ایستاده‌اند و برای آبادانی ایران از خودگذشتگی می‌کنند و همبستگی در بین مردم موج می‌زند.من هم به عنوان یک ایرانی، به عنوان یک هنرمند هیچ موقع حاضر نشدم از کشورم دور شوم، اینجا خانه من است، مگر می‌توانم جایی غیر از خانه خودم احساس آرامش کنم؟!

زمانی که صدای انفجاری می‌آید اول به یاد کسانی می‌افتم که دچار سختی و حادثه شده‌اند، این ذات ایرانی است؛ هم‌نوع برای ما مهم است. همه ما تصاویر جنایات آمریکا را دیدیم اما متاسفانه برخی از همکاران ما هنوز آن جانیان را تشویق می‌کنند! این موضوع اصلا برای من قابل درک نیست. اسم این افراد را نمی‌شود هنرمند و انسان گذاشت.

زمانی این افراد دوستان و همکاران ما بودند، با حمایت هم‌وطنان خودمان سلبریتی شدند اما من نمی‌دانم چه‌شد رنگ عوض کردند! دیگر در شان ما نیست حتی پیامی برای آگاهی و روشن شدن آنها بفرستیم!از مردم می‌خواهم با وجود تمام فشارهای روحی که این روزها روی دوشمان است باز هم تحمل کنند و اتحاد را از یاد نبرند. ایرانی آرام برای همه هم‌وطنانم آرزومندم.

۵۹۲۴۴

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.