اهتزاز پرچم ایران در عباس آباد

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:57
مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین و جشن ملی پرچم به دلیل تجاوز آمریکا و رژیم صهیونی به خاک کشورمان به شکل اجتماع مردمی برگزار شد.

اهتزاز پرچم ایران در عباس آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین و جشن ملی پرچم به دلیل تجاوز آمریکا و رژیم صهیونی به خاک کشورمان به شکل اجتماع مردمی برگزار شد.

جشن ملی پرچم تنها مراسم رسمی کشور در سالروز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزاز در آمد.

بزرگداشت روز جمهوری اسلامی و تکریم پرچم ایران، تلاش و تاکید دوباره‌ای است که ایران و جمهوری اسلامی متعلق به همه ایرانیان است. با هر لباس، زبان، هویت و قومیتی که زیر سایه این پرچم مقدس، همدلانه زندگی می‌کنند و با تمامی ملت‌های صلح دوست جهان، به جز از طریق گفت‌و‌گو، تعامل و دوستی که ویژگیِ تاریخِ گهربار و فرهنگِ گرانسنگِ ایرانی است؛ سخن نمی‌گویند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.