محسن نامجو: این وطن است که زخم برمی‌دارد

خبرآنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 14:02
محسن نامجو، خواننده مقیم خارج در ویدئویی، دیاسپورای ایرانی موافق حمله به ایران را خطاب قرار می‌دهد و سوالاتی از آنان می‌پرسد و یادشان می‌آورد که این وطن است که زخم برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نامجو می‌پرسد چگونه کشتگان دی‌ماه را از آن خود می‌دانید و کشتگان میناب را نه؟

این موزیسین با اشاره به عملکرد رضا پهلوی، از هوداران او می‌پرسد چگونه به کسی اقتدا می‌کنید که فراخوان داد و مسئولیت نپذیرفت؟

او از تعبیر «ترامپ‌تان» استفاده می‌کند و می‌پرسد چگونه گیر کردن او را نمی‌بینند؟

نامجو در پایان مدافعان حمله امریکا و اسرائیل به ایران را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید آن رعناجوان پای لانچر در قلبش تپش بیشتری برای ایران دارد

۵۹۲۴۴

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.