نمایشگاه «ایران من، سرای من» در خانه هنرمندان

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 21:52
نمایشگاه عکس «ایران من، سرای من» در نگارخانه محیطی خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نمایشگاه «ایران من، سرای من» در خانه هنرمندان ////عکس ندارد اما ستاره زدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه عکس «ایران من، سرای من» شامل قاب‌هایی ماندگار از جلوه‌های اقلیمی و اقوام ایران است و میلاد نعلبندیان، اصغر بشارتی، علی‌اصغر نصوری، داود ایزدپناه، رسول مختاری، امین دهقان، بابک مهرافشار، سیدمحمد فاطمی، یوسف ندیم پورآذر، مهدی سعادت، مهدی عبدلی، غلامرضا یزدانی، فائزه کابلی، فریبا شفیعی، فاطمه حلمی، مجید حجتی، مهدی ایمانی، رضا دانیانیان، محمد وارسته، عالیه اسمعیل‌نژاد، محمد آهنگر، محمد عطائی محمدی، مصطفی غلام‌نژاد و امیر مینابیان، عکاسانی هستند که آثارشان از نقاط مختلف سرزمین‌مان، در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است.

نمایشگاه عکس «ایران من، سرای من» به همت آژانس عکس ایران انجمن سینمای جوانان و با همکاری خانه هنرمندان ایران برپا شده است.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار این نمایشگاه محیطی از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به گالری محیطی خانه هنرمندان ایران واقع در ضلع جنوب غربی بوستان هنرمندان مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.