هاشم سبوکی درگذشت

خبرآنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 09:46
محمد هاشم سبوکی تهیه‌کننده فیلم «سرب» اثر مسعود کیمیایی در ۷۸ سالگی بر اثر عارضه قلبی در شیراز از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سبوکی سال‌ها در آمریکا اقامت داشت و اخیرا به ایران برگشته بود. سبوکی از دهه ۶۰ فعالیت جدی خود را به عنوان تهیه کننده سینما آغاز کرد.

تهیه کنندگی فیلم «یاغی» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری از دیگر فعالیت‌های وی است.

زنده‌یاد هاشم سبوکی در سال‌های بعد فیلم‌هایی چون «یاغی» ساخته جهانگیر جهانگیری را با حضور جمشید هاشم‌پور و افسانه بایگان و «مارال» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و با بازی فرامرز صدیقی و حدیث فولادوند تهیه کرد.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.