دلنوشته «جناب‌خان» برای صاحب عروسک رهاشده در آوار‌های جنگ

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 14:42
«جناب‌خان» عروسک محبوب و مجری برنامه تلویزیونی خطاب به صاحب عروسک رهاشده در آوار‌های جنگ، دلنوشته‌ای منتشر کرد.

دلنوشته «جناب‌خان» برای صاحب عروسک رهاشده در آوار‌های جنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن این نوشته به این شرح است: «رفیق کوچولوی قشنگ مُو. دردت به جون مُو باشه... احتمالا خیلی شبا این عروسکو بغل می‌کردی و می‌خوابیدی. از خدای بزرگ می‌خوام که زنده و سلامت باشی و دوباره بخندی و با صدای نی همبون برقصی. به امید دیدارت. سلامت و امن.

کاش دوباره «خالو قنبر»

جواهر موسیقی هرمزگان و میناب

برای همه‌مون بخونه:

مینُو گلستونن. بُستونن مینُو..

همون فصل گرمویشم زمستونن مینُو

بنازوم فخرآباد احمد آباد خیرآباد

مردمشو زِرِنگن که باغشو کِردِن آباد

نه تنها هرگز

یک وجب از این خاک جدا نخواهد شد. نه تنها ایران هرگز به عصر حجر باز نخواهد گشت. بلکه به یاری پروردگار زنده هزاربار پیشرفته‌تر خواهد شد و همه کنار هم در آسایش و آرامش زندگی خواهیم کرد. دستامونو می‌دیم به هم و همه چیزو دوباره با هم می‌سازیم...» 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.