رئیس، معاونان و مدیران رسانه ملی به پویش «جان‌فدا» پیوستند

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 22:52
رئیس سازمان صداوسیما، معاونان و مدیران رسانه ملی با پیوستن به پویش مردمی «جان‌فدا»، همبستگی خود را با ملت ایران در پاسداری از امنیت و تمامیت ارضی کشور اعلام کردند.

رئیس، معاونان و مدیران رسانه ملی به پویش «جان‌فدا» پیوستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، هم‌زمان با تهدیدات دشمن امریکایی ـ صهیونیستی علیه سواحل، جزایر و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، پویش مردمی «جان‌فدا»، با هدف اعلام آمادگی مردم برای دفاع از سرزمین و امنیت ملی راه‌اندازی شده است. این پویش با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شده و تاکنون بیش از ۹ میلیون نفر به آن پیوسته‌اند.

در همین راستا، رئیس سازمان صداوسیما به همراه معاونان و مدیران این سازمان نیز با حضور در این پویش، بر همراهی رسانه ملی با اراده و عزم عمومی ملت ایران در صیانت از کشور تأکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.