«مدرسه تلویزیونی ایران»، از شبکه آموزش

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 08:56
برنامه «مدرسه تلویزیونی ایران»، با هدف تقویت عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان سراسر کشور، از امروز از شبکه آموزش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه طبق جدول زمان‌بندی، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته میزبان دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم خواهد بود. اجرای این برنامه را سجاد زین‌العابدین بر عهده دارد.

»مدرسه تلویزیونی ایران»، که به عنوان نمادی از تعهد ملی به تعلیم و تربیت نسل جوان شناخته می‌شود، با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی دقیق و محتوای آموزشی غنی، تدریس دروس را توسط مجرب‌ترین معلمان کشور به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

ارتقای کیفیت یادگیری و دسترسی آسان به منابع آموزشی استاندارد برای تمامی دانش‌آموزان، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار، از مهم‌ترین اهداف ائتلاف شبکه آموزش با کادر آموزشی برتر کشور در این برنامه عنوان شده است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.