دلایل تراکتور برای نرفتن به عربستان در نامه به‌ ای اف سی

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 12:42
مهدی تاج گفت: تراکتور در نامه‌ای به‌ ای اف سی از دلایل مهیا نبودن شرایط برای حضور در عربستان خبر داد.

دلایل تراکتور برای نرفتن به عربستان در نامه به‌ای اف سی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره نامه باشگاه تراکتور به AFC در رابطه با مهیا نبودن شرایط برای سفر به عربستان برای حضور در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا، گفت: AFC مهلتی را تعیین کرده بود که تا امروز نتیجه حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام شود. تراکتور هم امروز یک جواب خوبی به فدراسبون فوتبال فرستاد و فدراسیون هم آن را به AFC ارسال کرد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: تراکتور ۳ دلیل آورده بود. یکی اینکه خود آمریکا به اتباعش اعلام کرده که عربستان امن نیست و ما چگونه به عربستان بیاییم. دوم اینکه تراکتور یک نامه‌ای به AFC زده بود که پاسخ آن را نداده بود و گفته که پاسخ نامه ما را ندادید. سوم اینکه گفتند اگر هم بخواهیم به عربستان بیاییم در حال حاضر از نظر ترابری، بازیکنان و چارتر هواپیما مشکل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف تراکتور در لیگ نخبگان آسیا که قرار است در عربستان برگزار شود، حاضر نمی‌شود، گفت: به نظر می‌رسد شرکت نمی‌کند.

تاج درباره تصمیم AFC در اینباره نیز گفت: باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.