سازمان انرژی اتمی در فضای مجازی نوشت: محکومیت حمله به تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران و پایاندادن به بیعملی در برابر آن، حداقل انتظار از آژانس بینالمللی انرژی اتمی در چارچوب مسئولیتهای اساسنامهای آن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سازمان انرژی اتمی درفضای مجازی نوشت: محکومیت حمله به تأسیسات هستهای صلحآمیز ایران و پایاندادن به بیعملی در برابر آن، حداقل انتظار از آژانس بینالمللی انرژی اتمی در چارچوب مسئولیتهای اساسنامهای آن است.
در متن سازمان انرژی اتمی آمده است: جمهوری اسلامی ایران نیز صیانت از حقوق حاکمیتی هستهای خود و بررسی دلایل این بیعملی از سوی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی را از مسیرهای حقوقی پیگیری میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.