میناب سند مظلومیتی است که نباید آن را رها کنیم

صدا و سیما شنبه 15 فروردین 1405 - 17:52
محسن اسلام زاده مستندساز گفت: میناب سند مظلومیتی است که نباید آن را رها کنیم.

میناب سند مظلومیتی است که نباید آن را رها کنیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محسن اسلام‌زاده کارگردان و مستندساز گفت: در جنگ ۱۲ روزه م جنگ رمضان بیشتر بر کار‌های کوتاه تمرکز کردم. البته هرکسی که ایده خوبی دارد باید بسازد، اما خودم بر کار‌های کوتاه زودبازده تمرکز کردم، چون با وجود اینکه خبرنگار‌ها و برنامه‌ساز‌ها و... در صحنه حضور دارند، اما مستندساز در نقطه‌ای بهتری می‌تواند با مردم حرف بزند.

اسلام زاده همچنین درباره حمله به مدرسه میناب تاکید کرد: میناب سند مظلومیتی است که نباید آن را رها کنیم. از بعد جنگ جهانی دوم، هیچوقت این تعداد دانش‌آموز در یک مدرسه به شهادت نرسیدند. مدرسه میناب مثل و مانندی ندارد و سند مظلومیتی است که نباید آن را رها کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.