بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، که به صورت حضوری در بین افراد بالای ۱۵ سال انجام شده است، ۴۸.۳ درصد از پاسخگویان اعلام کردهاند که هر شب در تجمعات شهرها و روستاهای کشور شرکت کردهاند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این نظرسنجی روزهای ۹ و ۱۰ فروردین در تهران و ۳۲ مرکز استان، انجام شده است.
همچنین ۸۱.۷ درصد از پاسخگویان اعلام کردهاند این تجمعات و کاروانها تا پایان جنگ یا تا زمانی که مردم خودجوش حضور دارند، باید ادامه یابد.
با توجه به اینکه حدود ۴۵ درصد از جمعیت کشور ساکن مراکز استانها هستند، برآورد میشود بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم ساکن تهران و مراکز استانهای کشور از آغاز جنگ تحمیلی سوم در تجمعات حمایت از نظام اسلامی حضور داشتهاند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.