«احمد» ۱۰ میلیاردی شد؛ ادامه نمایش در سینما‌ها

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 17:38
فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی از مرز فروش ۱۰ میلیارد تومان در گیشه سینما‌ها عبور کرد.

«احمد» ۱۰ میلیاردی شد؛ ادامه اکران در سینماها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «احمد» محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و موسسه تصویرشهر به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد با جذب بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب به فروش ۱۰ میلیارد تومانی رسید.

این اثر در حالی با استقبال مخاطبان مواجه شده است که تنها ۲ هفته پس از نمایش در سینماها با فراز و نشیب‌هایی در مسیر نمایش خود مواجه شد و اکنون همزمان با جنگ تحمیلی سوم به این رقم فروش رسیده است.

این اثر به نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی، قصه‌ای ناگفته از شهید احمد کاظمی در ۱۸ ساعت سرنوشت ساز و ابتدایی زلزله بم است.

تینو صالحی، توماج دانش بهزادی، ساره رشیدی، مهیار شاپوری، عباس جلیل‌زاده، عماد درویشی و ... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اکران فیلم سینمایی «احمد» توسط پخش بهمن‌سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.