مجری شبکه منوتو: من در یک آپارتمان20متری زندگی می کنم و حتی هزینه درمان دندانم را نمی توانم پرداخت کنم

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 06:56
امید خلیلی، مجری شبکه معاند «منوتو»، در میانه پروژه سیاه‌نمایی علیه ایران، ناخواسته از فلاکت زندگی خود در غرب پرده برداشت.

به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: خلیلی ضمن اجرای برنامه، گفت که در آپارتمانی ۲۰ متری زندگی می‌کند و حتی قادر به تأمین هزینه درمان دندان‌های خرابش نیست.

این درحالی است که شبکه معاند منوتو سال‌ها سیاه‌نمایی را در ایران در بوق‌وکرنا کرده‌اند اما اکنون مشخص شد زندگی مجری این شبکه خود یک سیاهی به تمام معناست.
این اعتراف در حالی ثبت می‌شود که پیش از این برخی چهره‌های دیگر نیز از شکست و سرشکستگی خود پس از مهاجرت به غرب سخن گفته بودند؛ از بیکاری و ورشکستگی گرفته تا بیماری‌های روحی و پشیمانی از ترک ایران.

17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.