بازیگر پایتخت: خیلی‌ها که ۱۸ و ۱۹ دی کف خیابان بودند این شب‌ها...

همشهری آنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 09:47
هدایت هاشمی، بازیگر تلویزیون با اشاره به تجمعات شبانه مردم در خیابان‌ها گفت: به عنوان یک شاهد می‌توانم بگویم که در شب‌هایی که در خیابان بین مردم بودم، بسیاری را دیدم که می‌گفتند ۱۸ و ۱۹ دی ماه کف خیابان بوده‌اند و حالا پرچم ایران در دست دارند.

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه تلویزیونی «من ایرانم» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر، این شب‌ها روایت‌هایی از وطن را بیان می‌کند.

هدایت هاشمی، بازیگر تلویزیون که از ابتدای حمله تجاوزکارانه دشمن، در تجمعات شبانه حضور داشته است، در این برنامه گفت: به عنوان یک شاهد می‌توانم بگویم که در شب‌هایی که در خیابان بین مردم بودم، بسیاری را دیدم که می‌گفتند ۱۸ و ۱۹ دی ماه کف خیابان بوده‌اند و حالا پرچم ایران در دست دارند.


منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.