۲ نماینده سازمان حج به عربستان رفتند

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 16:16
پس از خالی شدن عربستان از حضور ایرانیان در پی لغو اعزام‌ها در جنگ رمضان، حالا دونفر به نمایندگی از سازمان حج برای هماهنگی‌ حضور زائران ایرانی راهی عربستان شدند.

به گزارش مشرق، زیرساخت‌های پذیرایی از زائران ایرانی حج تمتع آماده شده است. رئیس سازمان حج علیرضا رشیدیان می‌گوید که «از هفته آینده اعزام‌ ۳۰ هزار زائر آغاز می‌شود.»

اسفند سال گذشته پس از لغو پروازها و بازگشت زمینی زائران عمره در پی جنگ رمضان، عربستان از حضور ایرانیان خالی شد و پس از آن هیچ اعزامی به سرزمین وحی انجام نشد.

حالا در آستانه اعزام زمینی حجاج، دونفر به عنوان نمایندگان سازمان حج به عربستان سفر کرده‌اند و درحال آمادگی برای ساماندهی زائران کشورمان و بررسی وضعیت اقامت، حمل‌ونقل و خدمات بهداشتی هستند. امسال همه زائران ابتدا به مدینه و بعد به مکه مشرف می‌شوند. بر اساس برنامه سازمان حج «هفته آینده قبل از اعزام زائران، تیم اجرایی به صورت زمینی راهی عربستان می‌شود.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید