عذرخواهی امیرحسین قیاسی برای استوری که منتشر کرد: کارم اشتباه بود (+عکس)

عصر ایران چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:25
امیرحسین قیاسی برای استوری که روز گذشته منتشر کرده بود عذرخواهی کرد

امیرحسین قیاسی کمدین شناخته شده برای استوری که منتشر کرده بود عذرخواهی کرد.

او بعد از مدتها فعالیت نکردن در اینستاگرام روز گذشته (سه‌شنبه 1 اردیبهشت) یک استوری منتشر کرده بود و در آن نوشته بود: «تا زمانی که اینترنت برای همه مردم ایران به حالت قبل برنگردد، فعالیتی در اینستاگرام نخواهم داشت. اینترنت حق همه است، نه فقط کسانی که پول وی‌پی‌ان گوگل و... دارند.»

استوری که امیرحسین قیاسی منتشر کرده بود

بعد از انتشار این استوری انتقادهای زیادی به او صورت گرفت که چرا برای کودکان میناب هیچ مطلبی منتشر نکرده است و او امروز استوری جدیدی منتشر کرد و معذزت خواهی کرد و نوشت: « در تمام زندگیم سعى کردم انتقادپذیر باشم و حرف درست رو بپذیرم. گفتن از اینترنت جلوتر از بچه‌های میناب و بچه‌هاى وطن اشتباه بود صادقانه عذر می‌خوام.

لطفا کلمه‌ی «وطن فروش» رو انقدر راحت خرج نکنید، اگر از اینترنت گفتم علتش صدها هزار نفر از هموطنامون بود که تحت تاثیر قطعى اینترنت شغلشون رو از دست دادن و تحت فشارن و این فشار در هفته‌هاى آینده بیشتر به چشم میاد. اگر ناخواسته باعث رنجش خانواده‌هاى داغدار شدم عذر می‌خوام.»

عذرخواهی امیرحسین قیاسی برای استوری که منتشر کرده بود
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.