شروع برنامه‌های موسیقی بنیاد رودکی با اجرای رسیتال پیانو

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:42
برنامه‌های موسیقی بنیاد رودکی در سال جدید با اجرای رسیتال پیانو توسط فریدون ناصحی طی دو شب در تالار رودکی آغاز می‌شود.

شروع برنامه‌های موسیقی بنیاد رودکی با اجرای رسیتال پیانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فریدون ناصحی در این رسیتال، آثاری از آهنگسازان برجسته موسیقی کلاسیک جهان را اجرا خواهد کرد. این برنامه با اجرای «سوئیت انگلیسی» اثر باخ و «آپاسیوناتا» اثر لودویگ فان بتهوون آغاز می‌شود و در ادامه قطعات «امپومپتو» و «فرشته مرگ» از شوبرت، «لاکامپانلا» اثر فرانتس لیست، «اتود در لامینور» از ساخته‌های مشترک لیست - پاگانینی، «لیبر تانگو» به آهنگسازی آستور پیاتزولا، اتود‌های ۴ و ۲۴ و همچنین پرلود ۱۶ از فردریک شوپن به روی صحنه می‌رود.

این رسیتال در روز‌های ۱۷ و ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ از ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از طریق سایت ایران‌کنسرت تهیه کنند.

این برنامه آغازی برای تداوم برنامه‌های موسیقایی بنیاد رودکی در سال جدید است و قرار است در ادامه، مجموعه‌ای از کنسرت‌ها و رویداد‌های هنری در تالار‌های این بنیاد برگزار شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.