پلمب ۳ واحد صنفی در تهران به دلیل استفاده از اینترنت ماهواره‌ای

دیجیاتو یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 11:12
این اقدام در پی دریافت گزارش‌های مردمی انجام شده است. The post پلمب ۳ واحد صنفی در تهران به دلیل استفاده از اینترنت ماهواره‌ای appeared first on دیجیاتو.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پلمب سه واحد صنفی در شمال‌غرب تهران به دلیل استفاده از تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای خبر داد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از تسنیم، در پی دریافت گزارش‌های مردمی درباره استفاده غیرمجاز از اینترنت ماهواره‌ای، مأموران اداره اماکن سازمان اطلاعات پلیس به یکی از مجتمع‌های تجاری در این محدوده مراجعه کردند و در بررسی‌های میدانی، سه واحد صنفی را شناسایی کردند که از این تجهیزات استفاده می‌کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

بر اساس بررسی‌های میدانی، مشخص شد برخی متصدیان این واحدها، علاوه بر اهداف ادعایی مانند ارتباط با بازارهای مالی، اقدام به برقراری ارتباط مستمر با شبکه‌های معاند و ضدانقلاب کرده و حتی یکی از آنها طی ۱۹ مرحله ارتباط با این شبکه‌ها اقدام به ارسال فیلم‌های مربوط به جنگ رمضان بویژه محل مورد اصابت قرار گرفته و …. کرده است.

واحدهای صنفی مذکور توسط پلیس پلمب و فعالیت آن‌ها متوقف شد.

یادآور می‌شود نمایندگان مجلس پس از جنگ 12 روزه برای استفاده از استارلینک، جرم‌انگاری کردند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.