ما آن شقایقیم که با داغ زنده‌ایم

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 19:18
در روزهای جنگ‌تحمیلی سوم، نیروهای نظامی ایران‌ در میدان‌های رزم بودند و مردم نیز در میدان‌های شهر؛ و البته دست‌به‌دست هم کاری کردند کارستان.

همشهری آنلاین: برخی از هنرمندان هم با تولید اثر یا انتشار دلنوشته‌های خود تلاش می‌کردند روحیه مردم را در این شرایط سخت، حفظ کنند و به یکدیگر انرژی مثبت بدهند.

بیش‌تر بخوانید:

تاریخ شهادت خواهد داد...

برخی از این جمله‌ها حالا مدتی است روی تابلوهای شهری خوش نشسته و در حال جلوه‌گری است. عبارتی از ابراهیم حاتمی‌کیا، نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان در همین زمینه در سطح شهرمنتشر شد که روحیه‌بخش بود. او گفته: «ما آن شقایقیم که با داغ زاده‌ایم! ننگمان باد اگر در میان این مصاف ملت حسین(ع) با تمامی حرامیان یزید زمان، سر به دیوار گرفته، زانوی غم در بغل بگیریم.»‌

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.