تولید فیلم جدید مسعود کیمیایی که کمتر از نیمی از آن فیلمبرداری شده، در حالی تا حدود ۲۰ روز دیگر ادامه دارد که یک قصه روز را روایت میکند.
تولید فیلم جدید مسعود کیمیایی که کمتر از نیمی از آن فیلمبرداری شده، در حالی تا حدود ۲۰ روز دیگر ادامه دارد که یک قصه روز را روایت میکند.
به گزارش خبرنگار ایسنا، دی ماه ۱۴۰۳ در بزرگداشت مسعود کیمیایی بود که علی اوجی اعلام کرد، این فیلمساز تصمیم دارد پس از «خائن کشی» که سال ۱۴۰۰ تولید شد، سیویکمین فیلم خود را بسازد.
فیلمبرداری این فیلم با نام «عشق در انفرادی» و با تهیهکنندگی علی اوجی سال گذشته آغاز و حدود ۴۰ درصد فیلمبرداری آن هم انجام شد اما با حمله امریکا و اسرائیل به ایران و آغاز جنگ، پروژه نیمهکاره ماند.
حالا طبق پیگیری ایسنا از گروه تولید این فیلم، کیمیایی فیلمبرداری جدیدترین کار خود را پنج روز قبل آغاز کرده که احتمالاً تا ۲۰ روز دیگر در تهران به پایان میرسد.
در این فیلم که گفته میشود همان حال و هوای فیلمهایی کیمیایی را با یک قصه معاصر و روز دارد، سارا بهرامی، حسن پورشیرازی، پولاد کیمیایی، حامد کمیلی و نرگس محمدی بازی میکنند و قرار است دو بازیگر مرد دیگر هم به این جمع اضافه شوند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.