«مرز» دوباره روی صحنه؛ روایتی عاشقانه از سربازی در وطن

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
این نمایش قصه سربازی است که در مرز کردستان عاشق دختری کولبر می‌شود و نمایش بر محور زندگی کولبران و سربازانی است که در مرز خدمت می‌کنند.

به گزارش مشرق، نمایش «مرز» به کارگردانی امید اولیایی و نویسندگی حمیدرضا اسدزاده اسفند سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به صحنه عمارت نوفل لوشاتو رفت و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

این نمایش قصه سربازی است که در مرز کردستان عاشق دختری کولبر می‌شود و نمایش بر محور زندگی کولبران و سربازانی است که در مرز خدمت می‌کنند.

قرار است این نمایش اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۵ هر هفته پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱ در تماشاخانه بوتیک هنر ایران به روی صحنه برود.

عوامل نمایش مرز: نویسنده:حمید رضا اسدزاده، کارگردان، بازیگر و تهیه کننده:امید اولیایی، مشاور کارگردان:رضا آشفته، مشاور هنری:گلنوش بخشی، گروه کارگردانی: ماتیسا مروتی، آرین اسماعیل زاده، منشی صحنه: فاطمه انصاری، گریم:ستیا دلشاد، طراح لباس:فاطمه مقدم، طراح نور:فرشاد نصیری، اجراگر نور و صدا:محمد تندرو، مدیر صحنه:کوشا محسن زاده، طراح پوستر:علی تاجیک، تیزر:کوروش توکلی، مدیر تبلیغات:کوروش توکلی، عکاس:ناهید امین پور، مدیر رسانه:زهره سعیدی، امین کردبچه، مدیر روابط عمومی:محمد نیکبخت هستند.

براساس این گزارش، این نمایش در سی و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزیده نویسندگی، بازیگری و پوستر شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.