«ایرانی‌خوانی» تماشاخانه سنگلج کلید خورد

خبرآنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
تماشاخانه سنگلج سه‌شنبه‌های هر هفته جلسه نمایشنامه‌خوانی با عنوان «ایرانی خوانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین دوره «ایرانی‌خوانی» سنگلج از روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۷ در کافه تئاتر این تماشاخانه آغاز می‌شود.

این برنامه که به صورت هفتگی طراحی شده است روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت به اجرای نمایشنامه‌خوانی "ضیافت" نوشته زنده یاد بهرام بیضایی اختصاص دارد.

در آغاز راه «ایرانی‌خوانی»، خوانش هفت نمایشنامه کمتر دیده شده زنده‌یاد بهرام بیضایی با حضور هنرمندان جوان و دانشجویان تئاتر برنامه ریزی شده است که تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

ورود برای عموم علاقه‌مندان اجرای نمایشنامه‌خوانی آزاد و رایگان است.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.