صداوسیما: در ایام جنگ افزایش مخاطب داشته‌ایم/ شبکه خبر پربازید شد

فرارو سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، اعلام کرد که در ایام جنگ رمضان‌، شبکه خبر با اختلاف، بالاترین مخاطب را داشته و ۵۹ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که شبکه خبر را دنبال کرده‌اند.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما گفت: طبق نظرسنجی‌ای که اخیرا در سطح مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور انجام داده‌ایم، میزان مخاطب شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی در ایام جنگ تحمیلی سوم به ۷۶ درصد رسیده بود که این رقم افزایشی بیش از ۱۰ درصد را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که در بازه زمانی ایام جنگ تحمیلی سوم، میزان مخاطب سازمان صداوسیما افزایش داشته است. 

به گزارش کیهان، محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، با اشاره به اینکه در ایام جنگ رمضان‌، شبکه خبر با اختلاف، بالاترین مخاطب را داشته و ۵۹ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که شبکه خبر را دنبال کرده‌اند گفت: البته این به آن معنی نیست که سایر شبکه‌های رسانه ملی دیده نمی‌شدند، بلکه معمولأ تلویزیون روشن بوده و روی شبکه خبر قرار داشته است، اما در زمان پخش سریال‌ها یا دیگر برنامه‌ها، تغییر می‌کرده است، با این حال عمدتا زمانی که تلویزیون مخاطبان روشن بوده، روی شبکه خبر قرار داشته است. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.