تکلیف پخش «اسباب زحمت» سعید آقاخانی روشن شد

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
 پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سریال «اسباب زحمت» پس از ایام محرم و صفر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و به نظر می‌رسد احتمالا پخش آن از ابتدا آغاز خواهد شد. این سریال در 24 قسمت ساخته شده و تاکنون 9 قسمت آن پخش شده است.

سریال «اسباب زحمت» به کارگردانی سعید آقاخانی تا نهم ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت، اما همزمان با شروع جنگ اخیر و شهادت رهبر انقلاب، پخش برنامه‌ها و سریال‌های کمدی متوقف شد.

به گزارش تسنیم، در حالی که تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگویی اعلام کرد که کار ما کاملاً آماده و ضبط شده است و منتظریم سیمافیلم زمان شروع پخش را مشخص کند.

 پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سریال «اسباب زحمت» پس از ایام محرم و صفر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و به نظر می‌رسد احتمالا پخش آن از ابتدا آغاز خواهد شد. این سریال در 24 قسمت ساخته شده و تاکنون 9 قسمت آن پخش شده است.

داستان «اسباب زحمت» درباره چند کارگر باربری است که با حضور در منازل و اماکن مختلف وارد ماجراهای طنزآمیز می‌شوند. محورهای داستانی شامل عدم تولد فرزند «ناصر خان»، از دست رفتن سرمایه «احمد آقا» در خرید رمزارز و جهانگردی «صادق» با دوچرخه دست‌ساز است.

سعید آقاخانی در کنار کارگردانی، نقش «احمد آقا» را نیز ایفا کرده است. از دیگر بازیگران می‌توان به حسن معجونی در نقش «ناصر خان»، عباس جمشیدی‌فر در نقش «صادق»، کمند امیرسلیمانی در نقش «طاهره خانم» و سپند امیرسلیمانی اشاره کرد. تصویربرداری این سریال در تهران، جاجرود، بسطام، شاهرود، مشهد و سمنان انجام شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.