پاسخ علی نصیریان به ترامپ

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:07
ایران از بین رفتنی نیست. خیلی اقوام مثل بربر‌ها و مغول‌ها خواستند ایران را از بین ببرند ولی نتوانستند. ایران از بین رفتنی نیست تا وقتی ما شاهنامه و سعدی داریم، تا حافظ داریم تا مولانا داریم تا این بزرگان ادب و هنر فارسی را داریم.

به گزارش تابناک؛ «علی نصیریان» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پاسخ به یاوه‌گویی‌های ترامپ اظهار داشت:

ایران از بین رفتنی نیست. خیلی اقوام مثل بربر‌ها و مغول‌ها خواستند ایران را از بین ببرند ولی نتوانستند. ایران از بین رفتنی نیست تا وقتی ما شاهنامه و سعدی داریم، تا حافظ داریم تا مولانا داریم تا این بزرگان ادب و هنر فارسی را داریم.

خط نستعلیق ۵۰۰ ساله است که در آفرینش زیبایی در کار هنری الان الگو شده. ما تا اینها را داریم تا فرهنگ داریم تا ریشه داریم ایران از بین رفتنی نیست. ایران را نمی‌تواند کسی از بین ببرد.

در ظاهر ممکن است فلان جا رو خراب کنند. ساخت دوباره اینها زمان‌بر است ولی بالاخره ساخته خواهد شد ولی تمدن ما از بین نخواهد رفت. نه، تمدن ما از بین رفتنی نیست برای اینکه ما ملت ریشه‌داری هستیم. ما ملت ۲۵۰ ساله نیستیم ما ملت نزدیک به ۳ هزار سال سابقه داریم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.