تمدید مسابقه فیلمنامه‌نویسی «مدرسه‌ای که می‌رفتم»

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:33
فراخوان مسابقه فیلمنامه‌نویسی بنیاد سینمایی فارابی برای گرامیداشت شهدای دانش‌آموز جنگ رمضان و دانش‌آموزانی که در تجاوز آمریکایی صهیونی به مدرسه شجره طیبه میناب به شهادت رسیدند، تا پایان عید قربان – ۶ خردادماه – تمدید شد.

 

 

تمدید مسابقه فیلمنامه‌نویسی «مدرسه‌ای که می‌رفتم» / بیش از ۲۰۰ طرح به فارابی رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، طی روزهای گذشته بیش از ۲۰۰ طرح برای مسابقه فيلمنامه‌نویسی «مدرسه‌ای كه مي‌رفتم» در سامانه بنیاد سینمایی فارابی به ثبت رسیده است.

این مسابقه فیلمنامه‌نویسی، طرح‌های «درباره كودكان» یا «برای كودكان» را شامل می‌شود که با موضوع دانش‌آموزان شهید و مظلوم جنگ رمضان به‌ویژه دانش‌آموزان شهید میناب، به نگارش در آمده‌اند.

بنیاد سینمایی فارابی با توجه به درخواست‌ علاقمندان، دریافت طرح‌ها را به مدت یک هفته و تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۶ خردادماه، تمدید کرده و از اهالی سینما و عموم متخصصان که به صورت حرفه‌ای در زمینه فیلمنامه‌نویسی فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کند تا طرح‌های خود را برای بررسی جهت شركت در مسابقه، در سامانه خانه فیلمنامه بنیاد فارابی به نشانی https://script.fcf.ir ثبت کنند.

طرح‌های رسیده در فرایندهای مختلف که در فراخوان به تفصیل اشاره شده است، بررسی و در نهایت آثار برگزیده توسط فیلمسازان یا فیلمنامه‌نویسان برجسته انتخاب می‌شود. همچنین جوایزی در قالب قرارداد خرید رایت فیلمنامه به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

شرکت در مسابقه تنها از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار به سامانه خانه فیلمنامه امکان‌پذیر است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.